سید عبدالله هاشمی

اگه هیچکس توی دنیا از شما بدش نمیاد، حتما یه جای کارتون میلنگه!

رفتار (6)

✅ 6) برای گرفتن تأیید کسی کاری که دوست نداری را انجام نده.  ❗️ محبوبیت بین دوستان برای کودکان بسیار مهم است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا آن را بدست آوردند. 👌 با مثال‌های شخصی خود به او نشان دهید که برای شما صادق بودن و فردی قابل احترام بودن باارزش‌تر از گرفتن تأیید شخصی یا پا گذاشتن روی باورها و اعتقادات  است.
30 شهريور 1398

رفتار (5)

✅ 5) همیشه از نظر خودت دفاع کن.  👌 برخی از والدین احترام زیادی برای معلم‌ها یا سایر افراد نسبت به کودکان نشان می دهند. این می‌تواند دلیلی برای ناامنی‌های آینده باشد.  ✍🏻 به کودک خود توضیح دهید که احترام مهم است، اما توانایی دفاع از دیدگاه شخصی خود نیز ضروری است.    
29 شهريور 1398

رفتار (4)

✅ 4) والدین دشمن تو نیستند. می‌توانی از آن‌ها کمک بگیری.  ❤️ دوست شدن با فرزند خود موضوع ساده‌ای نیست، خصوصاً اگر دوستان زیادی دارد. خیلی سهل‌گیر نباشید. نشان دهید که قابل‌اعتماد هستید و از داد کشیدن بر سر او یا سخنرانی طولانی اجتناب کنید.
28 شهريور 1398

دانش!!!

✅ 3) دانش از نمره مهمتر است. ☝️ گاهی اوقات والدین از نمره‌هایی که کودکشان از برخی دروس کسب می کنند ناراضی هستند. ❗️اما این را بدانید که همیشه هم نمره‌ی خوب نشان دهنده‌ی دانش بالا نیست. شما باید به کودکتان یاد بدهید که دانش مهمتر از نمره است. #کودک #دانش#نمره #والدین
28 شهريور 1398

رفتار (1)

✅ 1) به دخترها و پسرها احترام بگذار. هر دو یکسان هستند.🙍‍♀️🙍‍♂️  احترام به دیگران یک ویژگی مهمی است که کودک باید کسب کند، این احترام هم باید شامل دیگران با هر سنی (کوچک و بزرگ) و با هر جنسیتی (دختر یا پسر) باشد.  
27 شهريور 1398

رفتار!!

✍🏻 زمانی که پدر یا مادر می‌شوید، مسئولیت بزرگی به عهده می‌گیرید. هر پدر و مادری دلش می‌خواهد کودکی مهربان، صادق، دلسوز و شجاع داشته باشد.  ❗️با این حال نهادینه کردن این ویژگی‌های در کودک به سادگی نیست. یک تربیت خوب نیازمند تلاش و مطالعه‌ی والدین در این زمینه است.   
27 شهريور 1398